mandag, mars 12, 2007

Tikken!

I går kom me him frå København. eller d vil sei, i nått. Eg ska skriva litt mær om københavn ittekvart, men orka ikkje legga innpå bilder å sånn frå kamera ennå. Ligge nå i sengå, me gnagsår på helen, vondt i leggane, armane å ryggen, å egentigt så kan eg vell kallas fulstendigt dæsjen. D tok på me tur, men d va kjekt! :)

Men så va d d då, at miriam hadde tikka meg... Å så pliktoppfullanes så eg e (hehe), så fylle eg reglene... Her e dei:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

ok... altså 6 rare ting om meg. for d fysta så broke eg aldri orde "rar", men eg klare vell detta. (du venta kanskje på ein "for d andra"? whatever)

1. Eg har sykt små lipper. kneppe eg di samen så blir eg kjempe like Kane i "home and away" (bemerk deg hans små lipper neste gong du ser d. når han gape e d såvidt du ser ein åpning). Men når eg blir trøtte e d ein aen sak. Då har di ein rar tendens te å bli store. Eg ligne på ein blanding av angelina jolie å dolly duck!
kane e han me dei unaturligt brune armane på detta bilde...

2. Eg e ein perfeksjonist. Detta e kanskje bra tenke du. Joda, på nåken områder e d jo d. Men te andre tider kan d verr slitsomt. pirkehøna, så mamma seie.

3. Eg like å kjøra bil me gir. automatgir? neitakk.

4. Eg har hatt "beautiful" av christina agiulera på hjernen i ein evighet. Syns ikkje an e spesielt fine, å d e egentligt ikkje min musikksmak, men d e ein sånn sang du hørre på radioen nåken gonger, åsså e an stuck. plutseligt står eg å nynne på an. RRRRR! Gi meg ein ny sang på hjernen!

5. Eg har blitt avhengig av rettetang. For luggen min har ein fin liten tendens te å legga seg i ein deilige 80-talls-sveis. sånn e d når du har krøller.

6. Eg skifte håndskrift heila tiå. Litt vanskeligt for folk å kjenna igjen underskriftå mi då, men... eg like å prøva ut nye skrivemåtar.

SÅ ska eg altså tikka 6 nye... hm. ok.
eg velge: Kristine
Øyvind
Margrethe
Martin
Kjell Rune
Katrine

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

duuu!!! du e kje 22 år lenger din gamle gris butta litt på d greiene der oppe ja:P hehe

4:12 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

gris?? frekkaste! di rotta!! men ja, eg ska fiksa på d

6:57 p.m.  
Blogger Kristine said...

Takk for tikken! For meg heter det jo sisten, eller "sissen" om du vil. Forresten godt å lese at det er flere som ser på Home&Away i blant...

8:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

automat gir e kult....

11:34 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home