tirsdag, februar 27, 2007

slaps


her har d snøa i d sista faktisk. snøa å vore syyykt kaldt. så kaldt at flære dagar itte d har snødd, blåse d snøfenner på hovudveien. merkeligt. men altså, eg ska kje skrøyta på øynå for møkje nå, for nå har d vendt om te d goa gamla slapse...

i helgå har eg holdt på me invitasjonane te bryllupe. Blei litt tull me bildene, så eg fyste fekk me feil fargar, så fekk for få av, å printerblekk-manko. MEN på mandag kl halv 7 va eg ferdige. :D så nå e d barra å få di ut te alle dei "heldige" inviterte :)

Å ikkje minst så e eg endeligt ferdige me d stora malerie så eg har holdt på me siå november. D va på bestilling frå et par her i kopervik, å e 170cm høgt. I mårå komme di for å henta d, å sjå d for fyste gong. Eg e nervøse å kjenne på meg at d komme te å bli ein smule vanskeligt å sova i nått.

Eg ska legga ut bilder av malerie i mårå. Hvis alt går godt :)

På torsdag reise eg tebake te oslo o! JIPPI! eg savne stig øyvind nå, å d e jammen lenge si eg såg han o. øve ein måne faktisk! hepp.

1 Comments:

Blogger Miriam said...

Håper det gikk bra med den søvnen. Og velkommen tilbake til Oslo :) We've missed you.

7:26 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home