torsdag, mars 01, 2007

Tidenes mest nervepirranes dag!!!

I dag va dagen. Dei sko henta bilde... eller d vil sei, komma å sjå d fyst da. Bilde d e snakk om (hvis du ikkje har fått d me deg) e et maleri så eg fekk bestilling på i november. D e 170 cm høgt, å tidenes maleprosjekt frå mi sia.

Eg snakte me dei så sko ha d i går, å sa at d va ferdigt, å at di konne komma i dag. Dei sa at di sko komma rett frå jobb, å at di slutta kl 5. I går va tante Hildgun bortom for å sjå bilde, å i dag har flære vore bortom for å ta ein titt før d blei levert. (gunn s, carola & oda, johanna, arnold & else marie, mamma & pappa... osv.) Eg sov ganske lite i nått for å sei d sånn. ein smule nervøs å spent. Tenk om di ikkje vil ha d!!! iiiiiik. ( d ligge mongen månedars arbeid bak å flære tusen i utgifter...)

Klokkå blei 5 å eg va på kanten te å tippa øve av spenning, men dei kom ikkje før 5 på 6. hadde blitt holdt igjen på jobb. Eg kjente hjerta i halsen når di kom inn, å sko te å gå inn i romme der d sto utstilt. men reaksjonen va: D va jo heilt fantastisk, Hanne! perfekt! akkoratt våres stil!
Eg blei så gla at eg konne ha danst! :)

Så her e nåken bilder av kossen resultate blei. må barra få sagt at d ikkje e lett å få rett intrykk av et 170cm stor bilde på ein liten dataskjerm, å itillegg så har nåken av bildene blitt drept av ein alt for sterke blits, men dåkke får jaffal ein anelse om kossen d ser ut.


nåken utsnitt, å et "mamma vil ta bilde av meg å malerie"-bilde
åsså et tips: trykk på bilde å du får sjå d stort :)


Nå e eg så letta å gla at eg komme te å sova himla godt i nått. Må innrømma at d har logge litt tongt på skuldrene mine (figuratly speaking) i d sista. så d va deiligt å få d levert. :)

kl 14.40 i mårå sitte eg på flye te oslo! JIPPI!! glede meg. så te alle oslofolkå: watch out, hanne´s about!

15 Comments:

Blogger Miriam said...

Løv it!

Det var utrolig flott, Hanne.

12:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Knall flott!!! Å må sei du har vokst..... Kan henda si det begynne å bli sykt lenge si...
Ikkje så lett å få rett intrykk si det blir så lite på skjermen, men det e lov å drømma!!

Hilsen hu så budde rett øve bedehuset...

Masse koz

12:29 p.m.  
Blogger Kristine said...

Nå ble jeg skikkelig imponert, Hanne!

12:58 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Du hadde jammen fine pupper på det bildet! Å så va bildet du hadde malt fint o

6:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulera, Hanne! Detta va imponerande! Ei bragd!

7:35 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

Miriam: takk

Hege: hei å hå. d e ååår å dag si eg har sitt deg! kjekt at du stakk innom!

Kristine: takk du o!

Stigas: tullegutt.

7:37 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

Gunnar: takk nynorskleraren vår. på ein måde

7:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

guddi gudd sister;)
me forstår kje koffer due så nervøse da... e jo knall bra, e d noge du ka så e d å mala...(+ alle andre ting o d;P)

8:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ja eg vonar djupt inni hjarte at det var ei bragd...eller ka seie du gunnar??

9:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

FANTASTISK!
du e favvo kunstnaren min:)
- katrine

11:09 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Måtte jo det når eg fekk adresså!!
Såg bildene Tina fekk o, heilt fantastiske!!!
Du e rett å slett dyktig!

1:54 p.m.  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS hannemor!!!!!! fytti du e saa superdyktige!!!!!!!!!eg blir heilt imponert igjen aa igjen...du maa kosa deg skikkeli aa feira litt ok? e du forresten i oslo naar eg kjeme? 17.mars.....

4:15 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

Hege: tenkte d kanskje va tina så hadde nåke me detta å jørr :) Satt å såg ijønå gamle bilder sjå farmor å farfar forrige veka, å der dukka et bilde av deg opp. hehe

banglahanglaberit!!: heeeeei! eg har kje heilt bestemt meg om eg blir så lenge. hadde i utgangspunktet tenkt d, men johanna vil ha meg him te testimonia-musikalen... eg må legga d litt i tenkeboksen. :) håpe du har d superfantastisk i bangladesh!

10:48 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Em...superfint bilde. Men ein ting..e det han puppestig du har nevnt at du ska gifta deg med?

7:40 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

puppestig?!?! hahahahahaha
godt sagt!:)

7:54 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home