lørdag, januar 20, 2007

Vinteren har kømmi!




Linda har komt på besøk, å d har jammen snøen o.



LInda, så ska te syden på tirsdag me nåken venner, kom herte i dag. Kosligt me søsterbesøk. Me hadde store planer om å gå på Peppes i kveld, men siå me åt ein heftige biffmiddag i 3 tiå, va me alle tri syyyyykt mette, trøtte å sløve. Å me bestemte oss derfor for å drøya pizzaen te mandag. Kanskje nåken av dei me inviterte o har ti då, å blir me... kim vett? :)
Me fant jaffal ut at me måtte ta oss ein tur ut i snøvere, for å vokna litt. Kl 9 på ein lørdagskveld, å vara inne, heilt dæsjne??! nei nei. ut å lek! Stig Øyvind tok detta så ein go kjangse te å tryna (snøkryna ellr ka du kalle d) Linda. Dei to tok seg av snøkrigen, mend eg hadde ein fin unnskyldning. "ikkje hiv på meg!! eg holde kamera!". Eg fekk jo ein å to snøballar eg o, men d må ein tåla. :)
Ittepå jekk me inn igjen, å fant fram schabble! Eg vant! johoooooo!! me heftige 242 poeng! Dei to andre kom på ein delt 2 plass me 110 poeng kvar.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

vil fust å fremst sei FY t stigas.. d e kje fint å hiva snøball... jalfal ikkje når eg sove.. men e knalla kjekt her i oslo.. glede meg t peppis i kveld:) her e d kjempe kalt, glas eg ska t syden i mårå:D tjohoo...

12:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ja asså, eg kan ikkje ikkje glømma å nevna den goa/besta kalkunå me hadde i går(sundag) eg har nå fonne ut, at kalkun e min favoritt!!!:D

12:40 p.m.  
Anonymous Anonym said...

så koooosligt di har d i oslo da!!!! blir heilt misunnelige eg....;) go tur t syden då linda!!!;) ju luckypig

1:40 p.m.  
Blogger Jentene på den andra siå said...

jippi snø!!!

men det har tydeligvis sine konsekvenser når stigas e i nærheten,offameg,...det såg så sykt smertefullt og kaldt ud å verr Linda på det eina bildet...

eg glede meg te du komme tebage te oslo hanne!

12:26 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home