onsdag, mars 07, 2007

kjøt, sko å få prøverom

Jeppsann. då va eg i oslo. I dag har eg vore ein liten tur i byn for å kikka litt itte brudasko. Men fytti så dyrt d e! va på Grænsen Skotøymagasin, for der har di ein avdeling me brudasko. å dei eg fant der så konne verr aktuelle kosta 1400!! å va ein av dei billige! herlighet. kor møkje av skoen e d så vise egentligt. Me ska jo te København te helgå, å eg har tenkt å finna sko der, men ville sjå om d va nåke aktuelle i oslo fyst, åsså finna ut ka prisane ligge på. Eg jekk innom Bianco, barra for gøy, for di har jo ikkje brudasko, men så plutseligt såg eg nåken par lyse sko der, så faktisk va finare enn brudaskoene å kosta barra 400! hepp. eg har deponert på et par, probleme e at di e litt høge, å eg e høge nok frå før på ein måte... (nåken så seie gjeeeeeeesp. slutt å snakk om sko!! nå?) men eg ska sjå om eg finne nåken bedre i køben, hvis ikkje blir d dei høge, kule biancoskonå. :)

eg skreiv kjøt i øveskriftå... du lure kanskje på koffor? :) vell, for dei så ikkje vett d, e stigas utruligt gla i kjøt. han elske å handla kjøt. i går kom han him frå ein liten tur på ica, me to fulle påsar av kjøt. Oppi påsane va d kaninkjøt, rapphønekjøt, reinsdyrkjøt, duekjøt, å kyllingkjøttdeig. litt salg på ica, å mannen jekk bananas, eller kanskje rettare sagt kjøtas. :) D han snakke om nå for tiå e at han har himla lyst te å kjøpa me seg 1 kg kengurukjøt him te påsken... me får nå sjå.

Eg va innom på cubus å sko se itte ein heilt enkel genser i dag. fant ein genser, å jekk mot prøveromme. ser va d ein syke kø, å barra 2 prøverom! TO! edde muuliii? ein store butikk på to etg. har barra to lusne prøverom. Eg hengte genseren fint frå men, å jekk ut igjen, å trur d blir ei stund te eg går der igjen...

10 Comments:

Blogger Miriam said...

Rapphønekjøtt. Du verden...

5:06 p.m.  
Blogger Miriam said...

Meg igjen...

Jeg beklager å måtte meddele at du har an.
Det er så fort gjort å bli tikket/tikka/tukket.

Ta en titt på bloggen min, så blir du visere!

12:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

gjeeeeeeesp!

4:03 p.m.  
Blogger Ingeborg said...

Hei. Eg kjenner ikkje deg, men vi har litt felleskjente. (Litt Viken-folk. Kristine for eksempel). Noko anna vi har til felles er at vi begge skal gifte oss. Eg skal gifte meg i påska, og har no funne to par sko. Det eine paret kosta 100 kroner. Det andre kosta 499. Vart du enno meir frustrert no? Beklager... Eg veit eg har vore heldig. Skoa er ikkje superfine heller, men det tek til å haste litt for å seie det sånn...

Tikketitong - so long :D

6:26 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ska me sjå,e kje sikker,men detta ligge ann te å bli tidense kjedligaste blogginnlegg,for kinn bryr seg om ka sko koste,så lenge de e fine????????

7:59 p.m.  
Blogger Kristine said...

Lykke til på skojakt! Kjipt å bruke masse penger på sko man bare bruker en dag, men så bør de være bra slik at føttene overlever dagen... Og litt fine. Hmmm, vanskelig.

10:43 a.m.  
Blogger Unknown said...

ok, sorry guttar, for at detta va så kjedeligt. men måtte få skriva om hendelsane for dagen... matsen, spandere du?? :)

tikken?? på blogger?? hepp!

ingeborg: hei hei! nye folk e kjekt! kor i all verden har du fonne dessa skoene? fortell fortell! eller e d hemmeligt?

Kristine: Ja fine sko vil eg ha. men di vise såpass lite at eg ikkje gidde å broka flære tusen. hm.. what to do, what to do?

3:17 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

ok, d va ikkje stigas så skreiv den forrige, men meg :) hahaha. han va visst logga inn på macen min uten at eg såg d

1:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

haha! Det va relativt upirrande å lesa det "Stig Øyvind" skreiv, viss du då ser for deg han. Og vett kim han e.

10:14 p.m.  
Blogger Ingeborg said...

Dei til 100 kroner fann eg på salg på åsane sko på bystasjonen i Bergen. Dei til 499 (som eg kjem til å bruke fordi dei passar best både på foten og til kjolen) kjøpte eg på SkoMyhra (omtrent min næraste nabo) i Porsgrunn. Blir det krise kan du kjøpe dei litt billigare frå meg etter påske. Men det kjem sjølvsagt an på kva skostørrelse du brukar. Dei er i størrelse 37. Som sagt - ikkje superfine, men heilt greie.

6:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home