søndag, april 15, 2007

spring time!

sommaren nerme seg! eg kjenne d på giktå ;) sykaste vere d har vore. Frå 18 grader hima vekå før påsken, te snø i påsken, å 20 grader i oslo i dag!vett detta bilde e uklart, men sjå kor triste donald e!!


...ein park e kje ein park uten litt tagging.

så denna vekå har gått i avslapning å oppladning itte ein heftige, men knallkjekke påske. åsså har d jo vore fysta vekå i snopepakten våras. Å eg har holdt meg, me glans faktisk! :D

Elin har vore i Oslo i helgå, så i dag traff eg henna, å me fór ein tur te frognerparken me ein gjeng. Der satt folk å grilla å koste seg.
Eg å elin hadde ein liten photosession...
a naked old guy i saw today...




elin i trappå

hvor er hanne??

kissi kissi...
ei ku?

6 Comments:

Blogger Kristine said...

Med all fram og tilbake håper jeg virkelig varmen kommer plutselig igjen, for i dag har det snødd i Trondheim...igjen... Vil jo ha grillvær, og ikke snøballkrig!

Forresten godt å se en blogg som oppdateres slik at kampen mot facebook ikke er over. Stå på, Hanne!

3:22 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

hehe. måå jo holda bloggen vedlike! ikkje tvil om d.

snø?! ka skjer da? her i oslo e d finfint ver. sjøl om d faktisk plutseligt kom ei haglbyga i frå blå himmel. me måtte leita lenge for å finna den skya så hagle kom frå

7:01 p.m.  
Blogger Ingeborg said...

Kva skjedde med "holde bloggen vid like?" ;)

3:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

her har d ikkje tatt heilt av i d sista nei.. facebook e vist tingen ja:P

10:18 p.m.  
Anonymous Anonym said...

I inclination not agree on it. I think warm-hearted post. Especially the appellation attracted me to review the whole story.

7:27 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Amiable post and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.

4:16 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home