onsdag, januar 10, 2007

jul, nyttår å aent tull




Hei å hå.

då va d altså på tide me ein nye post. men d har skjedd så himla møkje siå sist, vett liksom ikkje ka eg ska velga å fortella om...

D va jaffal Julaftå da. Me hadde jenteparty, Mamma, Linda å eg. Pappa va på jobb te sjøss, å stigas va hima sjå familien. sista julå så ugift nå :) Men d va ei koslige jul! å på kvelden tok stigas seg ein tur. Han va kjempe happy, for han hadde fått tidenes julapakke. Matsen å Gunnar hadde nemligt slått på stortrommå å kjupt bilbane te an! Kan tru d redda julå for guttane! 4 juledag hadde me julafrokost sjå svigers, å inviterte alle venner p åalle kantar. Å guttane havna nere i kjellaren, me ein stykk bilbane, ein slykk hårspray ein stykk lighter! tenk deg sjøl kossen d såg ut...

Men utenom d så har d gått i julaselskap nesten kvar dag i julå. Å d e kjekt, men o ganske slitsomt. Folk heila tiå! Utruligt kjekt å treffa LIna, syskenbarne mitt igjen, så har vore i ecuador i nåken år nå, å blir der i nåken år te. Hu å mannen hadde fått julaferi te Norge i julapresang. 5 juledag song me me gamle shahada-folk på Sund. D va knall kjekt!

Så jekk turen te Førde på hyttå te Vistnesane. Der sko me feira nyttår ein heile gjeng. Jonas va o me. :) Linda hadde tatt me seg Buzz, å d endte me at me spelte d så møkje, at eg nesten spyr hvis eg ser buzz igjen i nermaste framti. trenge ein fin liten pause... Johanna hadde tatt me seg ei flaska rosa champagne så va igjen frå bryllupe deiras, å den levde sitt eget liv, for plutseligt sjøyt an korken i take, å d blei et fint lite merke... D va drittver uten like, å eg å johanna holdt oss inne me Jonas, mens LInda å guttane tokav me fyrverkeri ute. Den dyraste raketten på pinne så gunnar hadde kjupt va ein syke skuffelse... Jaja, derfor eg ikkje broke penger på fyrverkeri. Maten blei knallgoe! Kalkunfilet! harrlich!

Men nå vil eg setta meg borti sofaen å se på hunken sippowitch i NPDBlue. oooh yeah!

tuddeluuuuuuuuuuuu

4 Comments:

Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

et lite tips. hold pilå øve bildene i slideshowe å d komme opp info om bilde :)

5:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Takk for at du legge ut ka så skjedde med taket. Haddde tenkt å lata så ingenting, men den gang ei:) Morro var det i alle fall.
Et godt referat, men eg kan legga te at fjernstyrt isoporfly midt i byn + vind = husklatring + "eg drite det, e'kje mitt fly.".

11:06 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

flye har me heldigvis fått tebake. arild hadde fått d ner. eller d vil sei, eg trur d datt ner av seg sjøl...

6:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

d va ei gudd nyttårsaften, eg tok jo hielt av i buzz vant jo kvar gong.. trur eg må spela me litt mar utfordranes folk neste gong..:) hehe... kalkunå va jo best!!

4:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home