lørdag, desember 23, 2006

oppdatering...



jeppsi peppsi. på tide me ein oppdatering.

På onsdag hadde me grautfest sjå farmor å farfar. Har vore ein tradisjon siå me va små, at alle barnabarnå fyst blei me farmor å dei te spareland, å handla ein pakke te foreldrene våres. Så va d him te farmor å dei, for å pakka inn, å ittepå graut. pakkekjøping har me tatt oss av sjøl dei siste årå :) men grauten, å ikkje minst mandlå har me fortsatt me. Tor Bjørn fekk forresten mandlå. Premien va marsipan, så eg grein kje akkoratt øve at eg ikkje fekk mandlå... ;)

I dag har me vore i kjerkå å øvt me eks-testimonia folk. me ska synga på 1.juledag. d va kjekt. Ittepå jekk me te hjelmåsen, å Elise kom på besøk. Me spelte Karmøyspele (så matsen va lite gira på, te slutt va han så lei at han snudde spelebrette på håve), guttane kjupte seg rullekebab, å gunnar, elise å matsen tok seg ein tur rundt julatre.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

god jul alle samen:) d va ein kule bilde ting greia:)

7:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hørresom ei koselige jul på karmøynå!
julegrøten redde på mange måter julå, egentlig det besta enn spise,rett itte kromkakene då...
ha ei fortsat strålande romjul!

klem fra påskeharen

9:14 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

påskeharen?? kim e du?? :)

10:52 p.m.  
Blogger Margrete said...

må berra få sagt d! gjett ka eg fekk t jul!!!???? sjekk bloggen min! weeee

10:21 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

hekkan margrete! d e d sykaste! du har ein snille mann! å for å holda nyskjerrigheten te folk på pinne, så seie eg ikkje ka du fekk te jul. di får heller ta turen inn på bloggen din. mohahHAQHAHAHA

1:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

kort, god og konsis oppdatering. Takk for ei go jul så långt, Hanne. Ser for meg at det toppe seg i mårå.

5:18 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

å d jore d. toppa heile driden!

10:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei!

For en god stund siden kom jeg over noen bilder som du hadde malt, jeg trodde du hadde egen hjemmeside med bilder. Bildene var utrolig flotte.
Jeg prøvde å finne denne hjemmesiden din igjen, men klarte det ikke. Har du en adresse til denne hjemmesiden? Min E-mail adresse er syk04eaa@studpost.hsh.no
Mvh Elisabeth Aanensen

3:20 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

hei du. den himnasiå mi e nok ikkje oppe å går lenger. va litt tull me dei folkå eg kjupte domenenavne av. men eg sende deg ein mail å forklare mær...

5:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home