onsdag, juni 07, 2006

Rasmus & Olene gifta seg 27 mai!





jeppsann. Då va dei o gift. D va ein fin maidag, me litt vind å tilfeldige regndråpar her å der. Brudå va nydelige, å brudgommen holdt tidenes beste tale! Han e så løyen!! Rasmus e altså syskenbarne mitt, å eg å stig øyvind va så heldige å bli invitert (me har tidenes styste slekt, så eg tok d ikkje så ein selvfølge) Bryllupsfesten blei feira på vea, itte at dei hadde blitt via i gamla åkra kjerkå. Eg hadde kjupt ein kjole på choice i kopervik te ein hundrings så eg hadde på meg i bryllupe. e ganske fornøyd me prisen på den, sjøl om eg sydde an om ein del. einaste så va ein smule domt va at den eina spilå i siå på kjolen knakk i løpe av dagen å satt å stakk meg i siå. D va lite behageligt, faktisk ganske så vondt. Men me må jo lida for sjønnheten har eg hørt. Stig øyvind hadde på seg matchanes svarte skjorta å grønt slips. Han va så fine atte!

1 Comments:

Blogger Miriam said...

Aldeles nydelige var dere!

Som alltid...

12:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home