mandag, mars 13, 2006

barra syng (eller brøøøøøøøøl) me den stemmen du har...






Linda (mi søster) fekk playstation te jul. Playstation me d kosliga spele SingStar. Detta måtte jo testast ut i julå å på nyttår. Jekk ijønå bildene mine i dag, å fant tidenes SingStar bilde, så eg barra måtte legga ut. D e av tanten min så prøve å komma seg ner på ein låge tone. Å då bruke me heila tryne :)


Hu hette Hildgun (å JA d staves sånn) å synge egentligt ganske så bra. Men itte å ha åte masse julamat å tillegg e ganske så fjollete så e kje d å komma ner på den lågaste tonen d enklaste. Underholdning for oss va d jaffal. Legge o me nåken andre SingStar bilder frå julå å formiddagen på nyttår.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Innsatsen e d ikkje någe å sei på. Jaffal ikkje sjå gamle tanter :)
Good blog Hanne

4:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

jeje singstar e løye:) men eg må sei eg skuffa for u ikkje har lagt bilde nå eg synge:p neida hehe.. okei kansje litt då... menne nå vba d mat her, så kan kje sein noge mar enn, dei så ikkje har prøvt singstar, prøv d... detta va kjekt:)

8:57 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

linda pinda. litt små knappar på tatature på macen min sjønne eg, (litt mongen bokstavar her å der) eller e d kanskje du så har sykt feite fingrar??? ;) bilde av deg... hm ska nok finna et løye å legga ut... thihi

11:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ja d suns eg va lurt:P skriva litt feil ja...

12:02 a.m.  
Anonymous Anonym said...

skrive litt feil meinte eg:P

12:03 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

do vare otlening? skriba faail? (ups.. då e kanskje eg o utlening siå me e søsken... dreit litt på leggen der ja)

12:05 a.m.  
Anonymous Anonym said...

jore nok d ja:P

12:09 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home