torsdag, mars 16, 2006

Sol ute sol inne








måtte barra ta einte me d samma.

ok. denna blir vanskelige...

Ka velge DU?!!?!
vere på rikskanalen eller motstanderane?

ta ein titt på farge bilde å sei meg at du klare å motstå ein sånn hunka delicious man... skikkelige eyecandy

VG 30.01.30: NRK1s meteorologer er mer troverdige enn TV2s værdamer. Det viser en undersøkelse foretatt av MMI. Hvorfor NRK er mer troverdig enn TV2 blant seerne, er vanskelig å svare på. Men jeg vil tro at det at vi som presenterer været i NRK er fagfolk gir tyngde og troverdighet, sier statsmeteorolog Kristen Gislefoss som ikke tror personen som presenterer værmeldingen har så mye å bety.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eg like selvfølgelig best tv2 på detta punktet, men det e ikkje alltid eg får me meg veret då..

11:04 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg må nok sei at eg trur mær på nrk enn på tv2 når eg ser på vermeldingå. Samtidigt e d jo møkje gøyare å sjå på tv2-der melde di jo ofta sol på vestlande!!! men så blir eg litt sure igjen når d neste dag dryppe igjen dryppe regn i bergens gater....

4:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kim har manipulert håvet på gislefoss på sixpack magen min da???!!

12:17 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

nåken har stort sjølbilde...

5:59 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

eg må sei at eg skjelden ser vere på nrk. blir vell helst te at eg ser på tv2. ikkje på grunn av at eg trur d e mær troverdigt, men for at eg generelt oftast ser på tv2, å derfor ploppe borti (bra formulert) vere i ny å ne. Eg ser gjerna på nrk eller tvn o, hvis di tilfeldigvis vise d når eg svitsje borti den kanalen. Men eg e jo kje akkoratt så farfar, så har dagen lagt opp te å se på nyhetene kl ditt å vere kl datt, å eta middag kl ditt å kvelds kl datt. D får besteforeldre ta seg av ;)

6:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hello hanne;)
eg føle for å ta et valg! kjeme du snart ut me någe nytt me kan ta stilling t?;)

9:56 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Vermellingå e for pinglår. Og dessuten e det jo barra sol i detta landet. Ja, jaffal i delar av det.

12:13 a.m.  
Anonymous Anonym said...

ser kje på nogen av kanalane, ser eg på ver meling så e d tv norge... men vis eg må velga av dei to så e d tv2 pga har kje sitt på nrk siå eg såg på barnetv.....

11:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

hærliga londoooooon. NRK e best. Eg lige så godt an gislefoss.

9:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home