søndag, mars 12, 2006

va ein liten tur i bergen for 2 veker siå...



Itte Stigas flytta frå Bergen i fjor vår, har eg av ein eller aen grunn ikkje vore der. D e jo litt dumt siå eg har eindel venner så bur der. Å ei av di beste e jo my friend BERTA!!! (Berit Margrethe)

Men så plutseligt ein kveld fekk eg ein telefon frå Else Marie. Hu sko te Bergen å lurte på om eg ville varme. hm... Sitta varmt å godt i ein bil, me ei koselige dama. Sleppe å kjøra sjøl, å i tillegg få reisa på ferie te berta. KLART EG VILLE!!
D va så utruligt koseligt. Berta va desverre ikkje heilt i form, men me koste oss i sofaen. Såg idol (så me begge e så gla i, å våge å inrømma at me like d), komenterte sang talenter(eller ikkje talenter), frisyrar å kler. Å i tillegg så hadde Berit vore så snille at hu hadde bakt. Å då meine eg bakt. hu hadde lagt nan-brød (av durum, så intolerante litle meg tålte d, å d va forresten nåke av d besta eg har åte!!), sjokoladehorn (igjen durum), muffins (spelt) å bolller (durum, siå d va fastelaven den helgå). HU e ei go jenta hu Berit.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjohei;)
Eg vil skriva litt her o eg:) datanerden som eg e..;) d va så kjekt å ha dåkke på besøk atte!!! koste meg masse sjøl om formen ikkje va heilt på topp. men sånn e d å vara me na hanne-allti ein glede uansett!!
kom på ein ting...syns du ska bjynna å legg ut sånn dagens middagstips, elle dagens oppskrift frå shanna;) tenk så gøy! for meg! men seriøst...ska laga middag t mamas&paps idag...forslag??!;)
eg må gå å skriva litt t...ha ein goe dag hanne&stigi!!
knip frå meg

11:18 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

kanskje d va ein idé... i dag ska eg laga stekt sei. kanskje d e ein idé te deg o. Ellers så kan du jo alltids prøva degpå kyllingform a´la Hanne. me nan-brød. Fytti d hadde vore nam nam

1:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home