onsdag, mars 22, 2006

klar for varme...



ok. nok snø.

Eg kom him frå oslo på mandag. der hadde d faktisk bjunt å bli litt vår i luftå me oppmot 9 gr. Kjørte øve fjelle me Kristine å Andreas. D va heilt fantastisk fint ver!! Men så komme me te KArmøy, å ka e d kje her, joda... SNØ!!! hepp. nok e nok. eg e såååååå klar vor varme!! Men sjøl om eg klage møkje på denna snøen, så e d mest på grunn av at d e så kaldt, for an kan jo verr ganske så fine. Her e to bilder eg har toke i parken me akerselvå. å d blåa e ikkje manipulert på nåken måte, d va et blått lys unda snøen...

men så va d då, at berta ville ha et nytt valg. Så då får eg gi na et valg. Å då tar eg nåke me diskuterte på turen øve fjelle.

Hvis du sko hatt hytta, sko u vore på fjelle eller langs sjøen?

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmm d va d då.. nei vett kje eg asså. kjekt å stå på snowboard da, åsså vil eg varme sjøen reise eg t syden, elle fere t åkra sand.. så må nok bli fjedle

12:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

oh no!!!! vanskeligt valg detta...for dei så kjenne meg e eg ikkje akkorat friluftsbertå...verken på den eine elle andre måten....men d friste å sei fjelle. bara for d hørres så digg ut å ta ein tur på fjelle liksom...;) jada me seie d! å lene så sitte atteme meg her e heilt enige! ingen tvil ein gång...

11:22 a.m.  
Anonymous Anonym said...

welcome home by the way;)

11:23 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

ka e d me fjellfolke da? eg må jo sjølsagt sei me sjøen sjøl. Tenk så hærligt. Ei hytta på sørlande eller nåke, me båt å greier. Sitta langs sjøkanten å sola seg. sommer, sommer og soooooool... I LIKE!!

Men egentligt så må eg sei at hadde eg sloppe å valgt, så hadde eg heller brukt pengene på utenlandsturar. Eg syns d e litt dumt å broka penger på ei hytta, for så å barra konna reisa derte. Møkje kjekkare å oppleva verden. eg e jo et syden menneske. elske varme.

Hadde penger vert ingen hindring så hadde valget mitt definitivt vore hytta langs sjøen!

12:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Sjøen gjør meg glaaaa, trallalalalalaaaaaaa! Me e nå vel ikkje fra Karmøy for ingenting.

12:16 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

Ingrid e kuuuuul! Som en sommerfuuuuu(g)l!!

12:17 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

for sommarfuglar e jo så kule?! hahahahhahahahaha

12:28 a.m.  
Anonymous Anonym said...

eg vil ha ei hytta ved sjøen og et stort fjell rett på siav med snø på! fins d! slalom og bading samme dagen.. åja den va glupe tenke dokke nå!

2:30 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

hahahahahhaha

11:08 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home