søndag, mars 12, 2006

her e miiiiiiiiiiii sia :)

Eg e for tiå i Oslo. Her e snø. å KALDT!! hadde ein liten "samtale" om snø i går kveld, men eg like å gjenta... Her i Oslo e d BRUN snø. D e jo ein liten smule forurensing her, å et par søte små bilar så suse rundt å puffe ut sånn svarte luft. Derfor e d ikkje fine kvite sletter (ikkje at d e sletter i oslo sentrum da) men brune klompar me snø rundt omkring. Har visst vore rekord i mengde snø her hørre eg rykter om. Di brukte faktisk et døgn på å fjerna snøen i gatå utforbi her. D e kje sånn så på kjære karmøy. Der snøe d ein halvtime, ser fint ut, åsså smelte d å blir slaps i et par timar. Å så e d bare fine veier igjen..
Men øve te nåke aent. Såg dåkke når de hadde makeover av våres alle store heltinne Dordy Nordby på God kveld Norge? Hu blei sykt forandra!! my hero!!

3 Comments:

Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

aylar? kim e d?

12:16 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg e gla i Aylar eg sjøl om hu e neger.

12:21 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

eg e kje heilt me nå krisa...
ka du meine?

1:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home