fredag, november 10, 2006

Leking me blits!



I kveld ringte eg te Tor Bjørn for å få an me ut å ta et par bilder. D va så kule måne, åsså måtte me testa ut den nye blitsen te Tor Bjørn. Geir va o me, men han satt for d mesta i bilen... han hadde barra på seg t-skjorta, å frøys, for å sei d sånn. :)
D e kjekt å leka me blits. blei ein del hopping på Tobben, så han fekk dagens trening, mens eg tok meg av blitsingå. :) Kjerkå du ser i bakgrunnen e Avaldsnes kjerkå, for dei så ikkje har sitt na før. (så forresten e den kjerkå så Stigas å eg ska gifta oss i te sommaren)
Itte me hadde vore ute, jekk me te geir. Eg for innom kiwi å kjupte kransekakedeig, så me stekte sjå geir. Åsså dupte me di i smelta melkesjokolade. snadder :)





må barra legga te (itte at mongen har trudd d), ingen av dessa bildene e manipulert på data. D e barra longe lukkarti å blits.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

drit kule bilder... eg o vel varme å ta sånne!!!

11:36 a.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

ja, d kan du vell :)

12:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Oi. det va mången av samme personen på kvart bilde jammen.

1:03 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

thihi

4:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home