torsdag, november 02, 2006

Halle & Jopooh i stavanger


I går va eg å Johanna i Stavanger. Me sko levera bilen så Johanna å dei har lånt denna månen. Ferjå jekk kl 9 frå skudnes, så me måtte stå opp tidligt. Lenge si sist eg va oppe før solå. Me kjupte oss ein kortstokk, å kvarsin kopp me kakao på ferjå, å spelte spel. Men Johanna e litt dårlige tapar, så av å te må eg lata så eg tape, eller spela flære rondar sjøl om eg e ferdige :) Ferjeturen jekk faktisk imponeranes fort, sjøl om an tar 1t 2om.
Så va d av gåre for å levera bilen. Johanna hadde glømt veibeskrivelsen, men huska veien sånn ca i håve, å trudde hu huska at gatå hette møllegatå. Gatå hette ikkje d, fant me ut når me kom derte, men me fant fram, så lett så barra d.
Itte d jekk me ein tur te sentrum, for å få oss litt mat. Me jekk på Amy´s (siå linda skryte så av den plassen), men omeletten me fekk der va jammen ikkje go. vassen å oljete. jaja, mat e mat. eg åt nå opp. Mens me satt der, jekk d mongen festlige folk forbi, så me begynnte å laga ein sang, om capsar, påsar, bartar, å aent festligt.
Me hadde egentligt tenkt å ta oss ein tur på Ikea, men eg va ikkje heilt i form te å traska rondt der, så me jekk barra litt bortom på kvadrat (som om d e nåke bedre :) ) for johanna ville finna seg jakka. Hu fant ei tøffe, men bestemte seg for å venta litt me jakkekjøp. Hu syns heller d va kjekkare å prøva kjolar.
Når me kom him te Johanna å dei, hadde Arild lagt middag!! For fyste gong i historien. Maten va go. På menyen sto svenke kjøttboller, poter å grønnsaker. Men Arild hadde visst klart å brokt 2 t på d, så han fant ut at d va nok ein av dei siste gongene detta skjedde.
Eg jekk him tidligt, å hoppte i seng. sooooooov i månge timar, å d va deiligt.


Forresten må eg legga me at LINDA FEKK LAPPEN I GÅR!!! GRATTIS SØS!

6 Comments:

Blogger Margrete said...

Såg ut så dåkke koste dåkke i stavanger:) va du i stavanger i går når du ringte? eller..nei..d kan du jo kje ha vore... mjada..:) Du har jaffal ein kjempekjekke blogg! d tycker jag! Og du..om du har kjupt någe ekstra-programmer t macen din? Eg har kje kjupt någe ennå, men eg føle at eg kanskje burde d snart.. Kass har i tilfelle du kjupt?

6:45 p.m.  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

einaste eg har i tillegg e photoshop, å andre photoprogrammer te kamera. komme kje på nåke aent eg trenge så ikkje e gratis. Broke jo LImewire å sånn te nedlastning. Tenkte du på om du sko kjøpa word å sånn kanskje? Kanskje greit for seg å ha, i studier å sånn. Men eg har kje hatt nåke bruk for d.

12:20 a.m.  
Blogger Margrete said...

hmmmm..mja..d va word og sånn eg tenkte på..... eg tenke fremdeles......

8:58 p.m.  
Anonymous Anonym said...

eg har nå aldri skrøte av maten på amys, for eg har kje smakt an:P menne d e kaffe moccaen så e goe der:P

2:08 p.m.  
Anonymous Anonym said...

å best at du fekk me at eg har lappen:P hehe

2:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Hanne! Der fant eg bloggen din og, gitt! kjekt å vær litt oppdaterte :)

9:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home