tirsdag, juni 13, 2006

TUSENFRYD!!!






På lørdag inviterte me me oss Karl Edvart, knødde oss inn i den little yarisen min, å kjørte avgåre kåre te tusenfryd. D va utruligt varmt i vere å graestokken i bilen steig opp mot 28 grader.
D va himla mongen folk der når me kom, men me jekk målretta mot tre-berg-å-dal-banen. Me stilte oss i tidenes lengste kø, å venta tolmodig på våres tur. D va verdt d. Itte å ha venta i 45 min, va d våres tur te å setta oss i vognå å fyka avgårekåre! What a thrill!!!
Formen min va ikkje heilt på topp så d blei kje så monge turar på meg, men dei 3 andre prøvte d mesta så va verdt å prøva.
Mens Stig Øyvind å Karl E. jekk for å ta tre banen ein 2 gong, fòr eg å linda for å kjøpa ein kylling-wrap te henna. Me satt oss ner, unda ein parrasoll for å sleppa litt unda den verste varmen, å hu åt. Putseligt hørre eg linda brøla ÆSJ!! ein måke hadde då drete oppi wrapen hennas!! HAHAHAHA eg syns d va løye, men hu blei kje så himla gla. heldigvis va d ikkje så møkje igjen av wrapen. Me fortalte om hendelsen te guttane, å alle så kjenne stigas kan tenka seg at han lo godt når han fekk hørra d. Men d burde han kanskje ikkje gjort... Litt seinare når eg å linda sko ta den store føyse karusellen, satt Stigas å K.E. på ein benk å såg på. Då fløy d ein liten måke øve håve deiras, å slapp 3 bomber på stigas. Ei på den eina skuldrå, ei i håre & ei på den andra skuldrå!! Den satt!
Itte å ha vore der i 5 timar va me ein smulke slitne å varme heile gjengen, å bestemte oss for å ta turen himøve. Så satte me oss uti parken å grilla litt. kjekt me park rett uti gatå, å ein rema 1000 me ein-gongs-grillar...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja haha domme måkar:P hehe, menne tusenfryd e kjekkast:P ganska løye å ta karusell me stiggas, for han lage løgne lydar:Phehe...

8:26 p.m.  
Blogger Miriam said...

Haha.. det må være noe med fornøyelsesparker og fulgers trang til å drite rett over folk. Jeg fikk min ladning i fanget i Disney world under kroningen av Askepott. Himla masse drit også, skulle tro han (ja, for jeg regner med at det var en uforskammet han-fugl) ikke hadde driti på to uker!

Køer har jeg også erfaring med. Med køer opp i 90 minutt i Universal studios måtte "rides'ene" velges med omhu...

Ellers må det nevnes at det så veldig gøy ut, og hadde jeg visst at det skulle bli tusenfryd den lørdagen skulle jeg ha utsatt turen min hjem med en dag. Men etterpåklokskap gjør ingen stor forskjell.

4:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home