onsdag, oktober 25, 2006

LINDA E 18!!!!

ok... eg vett eg kanskje e litt i sista lage nå, for d va jo den 18oktober hu fulgte åre, men her legge eg jaffal ut litt bilder frå feiringen. Litlasysterå mi blei altså 18 år!! d e så gale d!! då føle eg meg gammale altså:)

Her e jaffal bilder av litlå ;) på bursdagen.


linda hadde feira me jentefest tidligare ein dag, men me måtte jo ha den obligatoriske kaffien me slektå. Her e nåken av dei så va der. Linda (såklart) å David, Farmor (farfar va der o, men han va opptatt me å eta kaka, så eg fekk kje nåke bra bilde av an),Geir å Eirik, tante Hildgun, meg å mamma.




Nå e d snart oppkjøring for tur for linda. Så d blir spennanes, men eg trur nok hu klare d bra. Hu e flinke å kjøra. Lykke te jaffal, Linda. Brake a leg, or whatever.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jaja, va jo kje så alt for fine dei bildene av mg da... litlå??? ka e d e for et kallenavn da:P hehe...

5:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home